Den totala produktiviteten har minskat något mellan 2002 och 2003. Dock skiljer resultatet sig kraftigt mellan landstingen. Den största produktivitetsökningen har Örebro, Västmanland och Östergötland.
Läs mer...
torsdag, augusti 18, 2005
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar