torsdag, oktober 18, 2007

Kommunerna får högt betyg av medborgarna | Sveriges Kommuner och Landsting

Kommunerna får högt betyg av medborgarna | Sveriges Kommuner och Landsting:
Kommunerna får högt betyg av medborgarna Medborgarna ger kommunerna höga betyg för skötseln av gator och parker, vattenförsörjning och avfallshantering. Skillnaderna är dock stora både mellan kommuner och olika verksamheter. Det visar en ny undersökning från Sveriges Kommuner och Landsting.

Inga kommentarer: