fredag, mars 04, 2005

Hur ska vi ha det med bilismen?

Det som gynnat hushållsbilismen har också varit svenskarnas innehav av fritidshus, enligt SCB 680 000 sådana år 2000, motsvarande vart femte bostadshus.
En annan faktor kan vara arbetsplatsernas uppdelning i samband med rationalisering.

Nyckeln till Uppsala - Upsala Nya Tidning - Debatt

Inga kommentarer: