Om 52 år bor ingen kvar i Strömsunds kommun.
Det är en tämligen hårdvinklad slutsats, men enligt de prognoser som Strömsunds kommun själva har gjort inför de kommande åren pekar befolkningsutvecklingen knappast uppåt. Tvärtom.
Länstidningen i Östersund
fredag, mars 04, 2005
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar