fredag, mars 04, 2005

"Siste man släcker lyset i kommunen"

Om 52 år bor ingen kvar i Strömsunds kommun.
Det är en tämligen hårdvinklad slutsats, men enligt de prognoser som Strömsunds kommun själva har gjort inför de kommande åren pekar befolkningsutvecklingen knappast uppåt. Tvärtom.

Länstidningen i Östersund

Inga kommentarer: