Flykten från Gävleborg är en myt. Det hävdar länstyrelsen - trots att befolkningen stadigt har minskat sedan 60-talet och trots att SCB så sent som i förra veckan slog fast att Gävleborgs län just nu har den sämsta befolkningsutvecklingen i landet.
Sveriges Radio - Gävleborg
onsdag, februari 16, 2005
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar