- Norden verkar bli allt mer integrerat. Folk tar vara på en större arbetsmarknad, säger Berndt Hermansson, projektledare vid Statistiska centralbyrån (SCB), till TT.
Göteborgs-Posten
måndag, februari 21, 2005
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar