måndag, februari 21, 2005

Privatisering går trögt i Kalmar län

En allt större del av verksamheten i Sveriges kommuner och landsting läggs ut på privat entreprenad. Men ökningen är långsam och i Kalmar län är andelen näst lägst i landet när det gäller kommunerna.

VT.SE - Västervikstidningen på nätet

Inga kommentarer: