måndag, februari 14, 2005

TV4: Örebro län tappar invånare

Örebro län tappar invånare - samtidigt som allt fler lockas till Västmanlands län å Sörmlands län. Till Sörmland flyttade 690 personer förra året, till Västmanland 871 personer - men Örebro tappade 15 personer, enligt statistik från Statistiska Centralbyrån
tv4.se

Inga kommentarer: