söndag, februari 13, 2005

Karl-Erik gläds åt ökande födelsetalen i Emmaboda

Kommunalrådet Karl-Erik Nilsson gläds över att fler barn föddes i kommunen under 2004 än föregående år.

- Det känns ju bra att vi fortfarande har ett flyttningsöverskott i kommunen och att fler vill bosätta sig här än vad som flyttar härifrån, och kanske kan man även hoppas på att det här är ett litet trendbrott när det gäller födelsetalen.

Östran/Nyheterna - Lokal

Inga kommentarer: